Opgegroeid in een BMW familie waarin zowat elk familielid in zo'n Beiers geval rijdt en dat heeft moeders dus ook, dus die rijdt zomers graag in de E30 cabrio (niet teveel natuurlijk dan houden we de km stand nog even onder de 20K

Diverse vriendinnetjes hadden in het verleden nul problemen met BMW's en reden graag in de BMW's die altijd wel voor de deur stonden, en enkele gingen zelf ook over op een BMW, zij het dan op de basismodellen a la E30 316i, maar het is iets. Op een gegeven moment werd ik met mijn toenmalige E30 318iS van-de-zaak op een circuitdag op Zandvoort zoekgereden door een klein blond meisje in een E30 zonder type-aanduiding. Zoekgereden worden verbaasde me niks want ik reed rond met 4 versleten schokdempers

Vervolgens leer ik een Haags monster kennen. Die vond dat mijn toenmalige 206 van de zaak al snel was. Ik was op zoek naar een vlotte BMW en liep toen tegen m'n 328i aan. Samen testrijden en de auto eens ernstig op z'n donder geven om te kijken hoe de prille liefde daarop reageerde. Het bleef stil naast me en ik zag alleen een grijns. "Dat gaat wel vooruit" zei ze alleen. Ook daarna op driftdagen, rondjes circuit en Alpen geen onvertogen woord, die misdragingen zijn allemaal helemaal leuk en het kan niet hard genoeg. Komende zondag gaan we weer naar een driftdag. Vooralsnog om te fotograferen, maar ik ben ervan overtuigd dat mevrouw ineens weer een liftje heeft geregeld en in een auto opduikt. Als het even kan wil ze nu ook een BMW waarbij een 323ti compact wel favoriet is. We gaan zien of dat ervan gaat komen, bij gebrek aan ervaring met achterwielaandrijvers heeft ze al aangegeven dat ze dan wel een slipcursus en een paar driftdagen wil doen. Way to go!