Vrouwen en onze BMW's

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Re: Vrouwen en onze BMW's

Post by 323baur »

Mijn schatje(s)
Image

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
jeroen76
Upcoming E21 fanatic

Post by jeroen76 »

Leuk topic!

Ik leerde mijn vriendin kennen toen ik (nog...) een BMW had.En ze heeft er ook nooit een probleem van gemaakt dat het hobby-matig belangrijk was.Ze heeft zelfs automaat leren rijden in mijn toenmalige e30 320i.

Nou moet ik wel zeggen dat ze de nieuwe 6 serie leuker vind dan een e21....is dat vrouwen-eigen?Omdat het nieuwer is of zo....?!Maar dat soort centjes heeft papa niet,dus dan mag ze dat maar lekker op de computer of iets bekijken. :DIk heb mezelf wel voorgenomen om een Beiersche bak aan te gaan schaffen dit jaar,maar dat zal wel iets beter te betalen zijn dan de neue 6.....het wordt ook iets om naast een kleine boodschappenkar te rijden,wat gewoon leuk te onderhouden is samen.

Bijgevoegde foto is onderweg naar zeeland gemaakt in 2002.

Image
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Bij mij is dat inmiddels ook zo.
Laatst wist ze mij doodleuk te melden dat de 7 te zwaar was om snel door de bochten te duwen - kijk dat zijn van die geluksmomenten he :playcar
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
jeroen76
Upcoming E21 fanatic

Post by jeroen76 »

Het mooiste vond ik altijd,dat ze thuis aan kwam rijden en net boven het stuur uit kwam...had wel een bepaalde charme.....om over het achteruit inparkeren zonder stuurbekrachtiging maar niet te spreken.....dat was altijd iets minder...voor haar dan.... 8)
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris

Post by uwbuurman »

Ja, maar het is natuurlijk ook gewoon zo, dat een vrouw die gevoel bij een BMW heeft, automatisch aantrekkelijker wordt. Zou zo'n vrouw ook bepaalde BMW feromonen uitstoten? waar wij als mannetjes op af komen??

Image

kijk ik liever naar dan naar zo'n honda civic-griet...

Image
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
2016 BMW 420dA Gran Coupé
loentje
E21 VIP
E21 VIP

Post by loentje »