Ik ben in het bezit van een 320 uit '77. Nu doet zich het volgende voor. Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft. Maar heb in het verleden wat probelemen gehad met leeglopende banden. Bij een bandenboer er 4 nieuwe op laten zetten en laten balanceren. Er zat een zogenoemde dode bandenmaat op (die ook wel eens voor aanhangers gebruikt werd) 185.xxxx. Maar goed, nu merk ik, dat als ik wat een bocht naar rechts stuur en daarbij iets gas geef er een heel naar krakend scheurend tikkend geluid achter uit de auto komt, en door merg en been van de carroserie gaat. Krakend ijzer lijkt het bijna wel.. Dit heb ik dus alleen bij een bocht naar rechts die ik wat pittig inzet. Als ik oude-oma stijl de bocht maak is er niks aan de hand... Navraag bij de huis tuin en keuken monteurs geven aan dat het meerdere zaken kunnen zijn, zoals differentieel dat kapot is, wiellager wat kapot is of een uitlaat die tegen de aandrijfas komt door de g-krachten.. (deze is recentelijk ook namelijk voorbij de einddemper opengescheurd en weer heftig dichtgelast).
Kortom, hopelijk weten jullie experts iets meer! Alvast many thanks!