Na het verwijderen van de keienvanger had ik al gezien dat er een hoek van het voorfront was gerepareerd, slecht gerepareerd.
Het gat waar normaal de knipperlicht aansluiting door loopt zit er gewoon niet in.
En dat gerepareerde heeft te maken gehad met een aanrijding want overal kom ik rare vormen tegen in het plaatwerk.
Niks ergs natuurlijk als hij nog maar recht is.
Beide voorbalken hebben zichtbare littekens en nu viel ook het kwartje dat de achterklep aan 1 kant hoger staat.
Maar goed het hoeft geen concours winnaar te worden dus dat accepteren we dan maar.
Dus lekker aan het kliederen geweest om de dikke lage vet en vuil uit de motorruimte te verwijderen en dan kom je wel eens wat tegen.
- Beide remleiding bevestigingen zijn weggerot van de binnenspatborden, ongeveer 10 * 10 cm en ik kijk zo de balken in.
- Nog een gat in de linkerbalk
- Gat bij 1 van de veerpoten, precies waar het regelkastje van de ontsteking zit
- Gat in het voorfront
- Beide ophangpunten voor de voorbumper vervormd door schade.
- Diverse plekken roest bij de aansluiting tussen binnenspatborden en chassis
- Onderkanten voetengedeelte diverse gaten en roest.
En dan is dit dus alleen de motorruimte en de voorste wielkasten
Verder wil ik nog niet kijken.
Na het schoonmaken ziet het er al wel weer een stuk beter uit en valt het allemaal best mee.
Ik ga de roest behandelen, gaten dichtlassen en dan met een paar spuitbussen de motorruimte weer mooi wit spuiten.
Zondag maak ik echt wat foto's
Ow ja hij staat op zijn nieuwe wielen en dat is toch veel mooier dan de King Eta Beta's......

voor de plaatjes WM.