Ik had nog wat foto's om up te loaden. Hierbij!
Oh ja, de eerste gang voor de APK sinds ruim 5 jaar is niet goed afgelopen, maar stemt wel hoopvol! De cabrio liep fluitend door de hele keuring heen op de handrem na. Die voeringen waren al niet goed maar ik heb ze niet vervangen. Blijken niet veel te doen. Ter plaatse gelijk nog strakker afgesteld, maar niets verholpen. Daarop dus afkeur, maar verder was er niets twijfelachtig, alles gewoon goed! De CO was 2,1 dus ook goed. Inmiddels heb ik de revisieset (x2) voor de handrem besteld. Hopelijk eind van komende week nog eens of ander die week erop een verse APK.
De SWRA (voor Leon: de koplamp wis/was) doet het ook!
Het volgende wat zich aandient is de brandstofpomp die constant een erngstig zoemend geluid produceert en flink gorgelt. Maar even aankijken, maar het zal wel vervangen worden...
Het vervangende SI bordje is toch niet helemaal goed, ik heb geen toerenteller en verbruiksmeter meer. Ga toch een poging wagen het oude ding te herstellen.
Foto's van een rot SI bordje:
Werkende SWRA:
En wie weet waar deze stekker voor is? Ik denk dat hij niet op de juiste plek zit, maar wat doet die blauw/gele draad?