Ik hoop dat ik dat voor elkaar kan krijgen voor de Sharknosemeeting, maar ik vrees het ergste.
Ik kan de remleidingen via mijn garage met korting regelen (origineel BMW). Dan is het volgens mij nog steeds een hoop geld, maar toch. Omdat ik niet achter kan blijven bij jullie, wil ik ze zelf vervangen....
Mijn zwagert heeft een smeerput in z'n garage, helaas geen brug. Hij heeft ook een apparaatje om de boel weer te ontluchten. Hij sleutelt heel veel aan zijn VW (vroeger kever, nu T2).
Nu mijn vragen :
- Is het verstandig om het zelf te doen vanuit een smeerput ipv te werken vanaf een brug.
- Zijn de remleidingen die ik krijg via BMW (origineel spul dus) al helemaal voorgevormd/gebogen ? Lijkt me dat dat erg veel tijd scheelt met monteren.
- Is het in een weekend te doen met z'n 2-en ?
- Heb ik speciaal gereedschap nodig ?
- Ik heb me laten vertellen dat het bij een E30 best een kl*%$#te klus is maar dat je er bij de E21 beter bij kan, klopt dat ?
- Waar moet ik nog meer op letten ?
De E21 staat nu geschorst, maar het zou me erg pijn doen als ik er deze zomer niet mee kan rijden, dus ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven.
Groet,
Zavit.