ok, ik heb even de systeemdruk en regeldruk gemeten
en ik zag dat de regeldruk veel te hoog was, warmdraairegelaar uiteengehaald: filtertje aan toevoer was verstopt
nu sproeien mijn injectoren mooi als ik de luchtmeter ophef (injectoren ook vernieuwd intussen)
benzinevolume geregeld bij zodat ze alle 6 evenveel benzine geven
daarna nog eens bekeken als ze sproeien tijdens het starten, ok!
dus ik denk, nu komt het goed..
alles terug gestoken zoals het hoort
ik probeer te starten.. hij slaat niet aan
minstens 6 keer geprobeerd, met telkens een paar minuten ertussen.. niets
de volgende dag nog eens..
BANG!!, backfire
een knal als een schot van een pistool!
ik denk langs de uitlaat
heb erna niet meer durven starten..
de ontstekingverdeler staat statisch nochtans op zijn inkeping
het ontstekingspunt is toch gelijk voor alle m20 motoren?
misschien te weinig of teveel benzine?
of heeft de transistorsturing of de hs spoel er iets mee te maken
( weerstand van de spoel al eens gemeten en die was goed)
heeft er iemand ervaring met backfire problemen?
ik weet het zo stilaan niet meer
