FF lekker zeuren over telecom aanbieders

Voor alles niet E21 gerelateerd
jarnotim
Upcoming E21 fanatic
My E21(s): 323i 1978 / 316 1980 Saphir
Facebook page: http://www.facebook.com/jarno94

Re: FF lekker zeuren over telecom aanbieders

Post by jarnotim »

Daar had ik ook al eens aan gedacht maar nog nooit gedaan.
Het is nu al geregeld. Maar dat er eerst gewoon een manager dit verhaal moet horen, voordat er wat leven in de brouwerij komt daar, is toch te gek voor woorden.

e21 323i 1978
e21 316 1980
e30 318i 1989

Groeten Jarno Timmerman
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

Is overal hetzelfde geloof ik. KPN of Telfort moet je ook eerst publiekelijk aan de schandpaal nagelen voordat ze 'klantvriendelijk' worden.

Anyway, terug naar de basis: wij hebben telecom waakhond Opta. Opgericht om op te komen voor de belangen van de consumenten, ofwel om te voorkomen dat wij getild worden door de macht van een klein clubje grote spelers die onderling zogenaamd geen afspraken maken. Wederom blijkt de Opta maar weer gewoon een doorsnee clubje ambtenaren te zijn, ofwel: men maakt veel geld zoek en doet geen ruk.
Regards/groeten, Jeroen
jarnotim
Upcoming E21 fanatic
My E21(s): 323i 1978 / 316 1980 Saphir
Facebook page: http://www.facebook.com/jarno94

Post by jarnotim »

Hmm, ik zal het in iedergeval in het achterhoofd houden voor het geval ik weer gezeur met zulk soort maffe bedrijven heb.
e21 323i 1978
e21 316 1980
e30 318i 1989

Groeten Jarno Timmerman
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

In z'n algemeenheid kan ik me al verbazen over vele reclamecampagnes. Het zal aan mij liggen dat ik veel reclames dusdanig irritant vind dat ze eerder een averechts effect op mij hebben, maar nog even afgezien daarvan is het ongelooflijk hoevele miljoenen bijvoorbeeld zorgverzekeraars in reclame steken om maar van alle opgestreken premies af te komen.

Maar nog meer verbaast mij het feit dat KPN tegenwoordig een 'Mooiste Contact Fonds' heeft. Een fonds dat haar geld niet steekt in het verbeteren van communicatie en het voorkomen van sociaal isolement zoals zij zelf belijdt, maar in het maken van kostbare reclames, met als doel???

Wat is er nog meer verbazend? Als er toch één bedrijf is in Nederland, dat niet naar haar klanten wenst te communiceren, niet bereikbaar is en haar klanten vooral uren in de wacht heeft staan, dan is dat wel KPN. Misschien moet daar eens geld in gestoken gaan worden. Je imago oppoetsen kun je doen door miljoenen aan reclame te besteden. Maar nog beter zou het in mijn ogen zijn als je geld en moeite stak in je werk goed doen en bijvoorkeur je kernactiviteiten. Maar wat dat betreft is KPN regelrechte overheid, het mag natuurlijk niet op werk gaan lijken.
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply