Zonet heb ik e wagenhoogtes voor en achter nog eens nageemeten.Peter V. wrote:Een kleine aanvulling dus:
BMW 320/6 1982.
Voor: 70mm - originele veren - Bilstein B6 - 185/70/13
Hart velg naar rand: 365mm
Achter: 60mm - originele veren - Bilstein B6 - 185/70/13
Hart velg naar rand: 352mm
Onderste ring aan de achterzijde.
Ze zijn nu exact hetzelfde als die van Peter zijn 320/6.
De EIBACH veren gan er dus echt onderkomen. Heb er 100 nachtjes oveer geslapen.
Daar ben ik eindelijk zeker van.
Nu maar hoepen dat hij dan niet veel stugger wordt dan nu en dat de rijhoogte ongeveer wordt zoals die van Jeroen. De anderen vind ik iets te laag liggen.
De bodemvrijheid onder motordragerchassibalken bij de 323i is 18cm, bij de M535i 16cm.
De M535i is nochthans veel comfortabeler dan de 323i en heeft een wegligging die in mijn ogen beter is voor het ogenblik.
De M535i helt nogtans zeker niet feller over.
Wss te wijten aan de ''perfecte'' balans van de Motorsport veren?




