e36 m3 3.0 mugello rot
- gerrit323
- E21 VIP
- Posts: 4559
- Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
- Location: Belgium
- Contact:
e36 m3 3.0 mugello rot
Waar zal ik beginnen .. diegene die mij goed kennen weten dat ik al een tijd spreek van een e36 m3. Ooit moest het ervan komen en die ooit was gisteren.
Na de verkoop van de 2 oldtimers beginnen rondkijken. Zoekcriteria waren eigenlijk eenvoudig .. wagens die al langer eigenaar waren van dezelfde persoon met aantoonbaar onderhoud en historie .. moeilijk te vinden dus.
Na een 3 liter m3 te hebben bekeken in nedereland was al snel duidelijk dat het uitkijken was want meestal worden ze mooier voorgesteld dan dat ze zijn. Laten staan dus die originele nederlander
Daarna gaan kijken op een voor vele mensen minder gekende markt nl Frankrijk.
Daar eerst contact gehad met een eigenaar uit toulouse die een blauwe 3.2 inde aanbieding had. Na mijn vraag om facturen bleef het stil aan de andere kant
Vorige zondag dan verscheen er een rode 3 liter wagen in zuid frankrijk .. voorzien van een heleboel sport upgrades 8 jaar in bezit.
Onmiddellijk telefoon genomen en een vriendelijke eigenaar die geduldig al mijnvragen beantwoorde .. zou dit hem zij dan .. nog wat extra fotos gevraagd en ook gekregen .. afspraak gemaakt om de wagen vorige donderdag te gaan bekijken.
Maandag echter kreeg ik telefoon van de beste man om zich te excuseren maar zijn vrouw was niet akkoord met de verkoop .. teveel centen in geinvesteerd 35k op 8jaar tijd .. het was hun trouwauto enz. De wagen was dus niet meer te koop
Dan maar contact opgenomen met de laatste wagen die mijn intresse had gewekt .. een zilvere 3.2 100km voorbij parijs. Afspraak gemaakt voor donderdag en met cash op zak vertrokken richting parijs donderdagochtend 8u. In parijs aangekomen rond 13 u viel me bij aankomst al meteen op hoe fotos kunnen bedriegen .. wat een uitgeleefd hok, lakschade, alle rubbers uitgehard en versleten, niet originele tuning in het interieur .. zelfs geen moeite gedaan .. verkoper gebeld om te zeggen dat ik bij het eerste aanzicht van de wagen al overtuigd was hem niet te kopen.
Daar sta je dan met cash op zak 100km voorbij parijs .. even kijken op de bekende franse verkoopsite om te kijken of er toevallig nog iets interessants is aangeboden in de nabije omgeving .. de site met nieuwe aanbiedingen gaat open en wat staat daar helemaal bovenaan .. diezelfde rode m3 die niet meer te koop was .. ik kon mijn ogen niet geloven .. was nog aan het bekomen toen lijn gsm begon te rinkelen .. deverkoper van die wagen aan de lijn .. zijn vrouw was overtuigd geraakt en als ik nog intresse had kon ik de wagen alsnog kopen .. bankgegevens doorgegeven op vraag van de verkoper ter controle en alles was ok voor hem dus gezegd dat we meteen vanuit parijs doorkwamen naar zuid frankrijk om de wagen te bekijken. We gingen dus op pad met een afspraak dat we vrijdag om 13u de wagen konden bekijken en de belofte dat we niet teleurgesteld gingen zijn .. zo nu dan .. hotel regelen .. deo kopen .. tandenborstel en tandpasta want we waren uiteraard niet voorzien op deze extra dag frankrijk. Vanuit de wagen een hotel geboekt in toulouse waar we na stortregen donderdagavond om 22u zijn toegekomen
Vrijdag voormiddag de laatste 130km binnendoor naar het opgegeven adres gereden om daar een gepassioneerde eigenaar te vinden die naast vrijwillig bradweerman een full time job heeft als mechanieker in de ///M afdeling bij bmw in bordeaux
Dikke map met facturen bovengehaald van alles wat was vervangen wanneer een aan welke km stand .. en dan de wagen bekeken .. wat er op aan te merken was .. eenvoudig bijna niets. Lak in perfecte staat .. interieur zeer netjes onderhouden .. enkel de velgen hebben lichte stoeprandschade en de airco werkt niet .. een van de koppelingen vermoedelijk wanr de pomp doet het. Nieuw gas helpt voor een week.
De wagen is de vorige 8 jaar terug naar concourstaat gebracht (compleet op factuur) .. herspoten in 2009 voor 5700€ .. onderblokrevisie lagerschalen 3.2 carter en oliepomp .. distributie .. kortom de technische kant was geheel fris .. alle rubbers .. boutjes en vijzen origineel bmw. De werken uitgevoerd door de eigenaar zelf met dus vanzelfsprekend kennis van zaken.
Om de wagen te verbeteren heeft hij bewuste upgrades gemonteerd
Motorisch:
Technisch compleet standaard
Herprogrammatie van software door delage motorsport in combi met complete uitlaat met cat vervangers (die heerlijk metaalachtig klinkt tss 2500 en 3500 toeren) zorgen voor een vermogen van 306pk en 335nm koppel. Vermogen is nu reeds voorhanden vanaf 2000 toeren .. waar dat normaal bij een originele 3 liter onderin nogal zwak is.
De wagen is ook voorzien van een kortere eindverhouding ( 3.64 sper ipv de originele 3.25 sper) waardoor hij volgens de vorige eigenaar niet meer moet onderdoen voor een standaard 3.2
Onderstel:
Bilstein eibach combi .. niet te laag niet te hard .. een hele goede setup
Dikke eibach stabi's
Veerpootbrug delage motorsport voor en achter
X brace onder de voortrein die enerzijds dient als carterbescherming en anderzijds de stijfheid van de voortrein verhoogt.
Remmen:
Vooraan 330mm tarox schijven met 6 pots klauwen en ferrodo ds 3000 blokken (piepen lichtjes zoals dat ook bij pagid blokken voorkomt)
Achteraan 300 mm tarox schijven met 4 pots klauwen en ferrodo ds2500 blokken
Allerlei:
Extra set van 3 vdo meters met volgende functies
Oliedruk
Versnellingsbak olie temp
Voltmeter
De wagen staat op continental sport contact 3 banden die mij tot nu toe een goed gevoel geven zowel in droog als nat.
Fabrieksuitrusting:
Airco
Elektrisch open dak
Elektrische ruiten
Centrale vergrendeling
Grote boordcomputer
Alarm
Originele bmw radio casette
Het rijden zelf dan .. de testrit was bevredigend .. hij rijd als een nieuwe wagen .. geen rammels .. piepjes .. blijft bij remmen zonder handen aan het stuur zeer mooi op koers dus de aankoop was snel gesloten .. betaling geregeld en de terugweg van 1120km huiswaarts kon beginnen
De eerste 50km ging binnedoor en hier had ik al meteen door dat dit een doordacht en subliem goed opgezet onderstel is .. niet te hard niet te zacht, je voelt de ophanging heerlijk werken om oneffenheden op een confortabele manier weg te werken. De wagen stuurt echt subliem goed .. een e36 m3 staat niet als voorbeeld als de fijnst sturende M .. deze dus wel .. eerlijk mijn 2.7 was goed maar deze is het beste waarmee ik al heb gereden als het op stuurprecisie en bochtensnelheid aankomt. Ik was vooraf bang het extra gewicht van de e36 te voelen tov de e30 maar dat is me op deze wagen niet 1 keer opgevallen.
Autosnelweg dan .. eerste 200km aan een gezapig tempo omdat er ook redelijk veel vakantie verkeer onderweg was .. vanaf 22u konden we sneller .. was de motor goed los en warm dus hebben de we de weg naar huis gereden tss 4 en 4,5 duizend toeren constant aan een gemiddeld verbruik van 10.4 liter olietemp constant op 95° en watertemp perfect stabiel in het midden
Door de kortere verhouding moet je eigenlijk nooit uit de 5de versnelling .. de ring van parijs aan 70 in 5 aan 2000 toeren was probleemloos vol te houden .. gas erop en je zit zo aan 100 .. een aantal keer mijn ///M buddy laten zien dat zijn gechipte 535d met 360pk niet voldoende was om bij me weg te rijden
Conclusie: dit is het voor mij .. een van leuke welgekozen sportupgrades voorziene 3 liter .. meer hoeft het niet te worden .. ik ben ook geen verdere veranderingen van plan .. wat goed is moet je zo laten enkel de montage van de 3.2 liter 6 bak achter het 3 liter blok ga ik wel doen .. niet onmiddellijk maar het gaat wel gebeuren om het lange snelweg cruisen wat laagtoeriger te maken. Het was zeker niet de goedkoopste maar hij is de centen zeker waard.
De fotos dan maar
De stickers op de voorvleugels gaan er af
Na de verkoop van de 2 oldtimers beginnen rondkijken. Zoekcriteria waren eigenlijk eenvoudig .. wagens die al langer eigenaar waren van dezelfde persoon met aantoonbaar onderhoud en historie .. moeilijk te vinden dus.
Na een 3 liter m3 te hebben bekeken in nedereland was al snel duidelijk dat het uitkijken was want meestal worden ze mooier voorgesteld dan dat ze zijn. Laten staan dus die originele nederlander
Daarna gaan kijken op een voor vele mensen minder gekende markt nl Frankrijk.
Daar eerst contact gehad met een eigenaar uit toulouse die een blauwe 3.2 inde aanbieding had. Na mijn vraag om facturen bleef het stil aan de andere kant
Vorige zondag dan verscheen er een rode 3 liter wagen in zuid frankrijk .. voorzien van een heleboel sport upgrades 8 jaar in bezit.
Onmiddellijk telefoon genomen en een vriendelijke eigenaar die geduldig al mijnvragen beantwoorde .. zou dit hem zij dan .. nog wat extra fotos gevraagd en ook gekregen .. afspraak gemaakt om de wagen vorige donderdag te gaan bekijken.
Maandag echter kreeg ik telefoon van de beste man om zich te excuseren maar zijn vrouw was niet akkoord met de verkoop .. teveel centen in geinvesteerd 35k op 8jaar tijd .. het was hun trouwauto enz. De wagen was dus niet meer te koop
Dan maar contact opgenomen met de laatste wagen die mijn intresse had gewekt .. een zilvere 3.2 100km voorbij parijs. Afspraak gemaakt voor donderdag en met cash op zak vertrokken richting parijs donderdagochtend 8u. In parijs aangekomen rond 13 u viel me bij aankomst al meteen op hoe fotos kunnen bedriegen .. wat een uitgeleefd hok, lakschade, alle rubbers uitgehard en versleten, niet originele tuning in het interieur .. zelfs geen moeite gedaan .. verkoper gebeld om te zeggen dat ik bij het eerste aanzicht van de wagen al overtuigd was hem niet te kopen.
Daar sta je dan met cash op zak 100km voorbij parijs .. even kijken op de bekende franse verkoopsite om te kijken of er toevallig nog iets interessants is aangeboden in de nabije omgeving .. de site met nieuwe aanbiedingen gaat open en wat staat daar helemaal bovenaan .. diezelfde rode m3 die niet meer te koop was .. ik kon mijn ogen niet geloven .. was nog aan het bekomen toen lijn gsm begon te rinkelen .. deverkoper van die wagen aan de lijn .. zijn vrouw was overtuigd geraakt en als ik nog intresse had kon ik de wagen alsnog kopen .. bankgegevens doorgegeven op vraag van de verkoper ter controle en alles was ok voor hem dus gezegd dat we meteen vanuit parijs doorkwamen naar zuid frankrijk om de wagen te bekijken. We gingen dus op pad met een afspraak dat we vrijdag om 13u de wagen konden bekijken en de belofte dat we niet teleurgesteld gingen zijn .. zo nu dan .. hotel regelen .. deo kopen .. tandenborstel en tandpasta want we waren uiteraard niet voorzien op deze extra dag frankrijk. Vanuit de wagen een hotel geboekt in toulouse waar we na stortregen donderdagavond om 22u zijn toegekomen
Vrijdag voormiddag de laatste 130km binnendoor naar het opgegeven adres gereden om daar een gepassioneerde eigenaar te vinden die naast vrijwillig bradweerman een full time job heeft als mechanieker in de ///M afdeling bij bmw in bordeaux
Dikke map met facturen bovengehaald van alles wat was vervangen wanneer een aan welke km stand .. en dan de wagen bekeken .. wat er op aan te merken was .. eenvoudig bijna niets. Lak in perfecte staat .. interieur zeer netjes onderhouden .. enkel de velgen hebben lichte stoeprandschade en de airco werkt niet .. een van de koppelingen vermoedelijk wanr de pomp doet het. Nieuw gas helpt voor een week.
De wagen is de vorige 8 jaar terug naar concourstaat gebracht (compleet op factuur) .. herspoten in 2009 voor 5700€ .. onderblokrevisie lagerschalen 3.2 carter en oliepomp .. distributie .. kortom de technische kant was geheel fris .. alle rubbers .. boutjes en vijzen origineel bmw. De werken uitgevoerd door de eigenaar zelf met dus vanzelfsprekend kennis van zaken.
Om de wagen te verbeteren heeft hij bewuste upgrades gemonteerd
Motorisch:
Technisch compleet standaard
Herprogrammatie van software door delage motorsport in combi met complete uitlaat met cat vervangers (die heerlijk metaalachtig klinkt tss 2500 en 3500 toeren) zorgen voor een vermogen van 306pk en 335nm koppel. Vermogen is nu reeds voorhanden vanaf 2000 toeren .. waar dat normaal bij een originele 3 liter onderin nogal zwak is.
De wagen is ook voorzien van een kortere eindverhouding ( 3.64 sper ipv de originele 3.25 sper) waardoor hij volgens de vorige eigenaar niet meer moet onderdoen voor een standaard 3.2
Onderstel:
Bilstein eibach combi .. niet te laag niet te hard .. een hele goede setup
Dikke eibach stabi's
Veerpootbrug delage motorsport voor en achter
X brace onder de voortrein die enerzijds dient als carterbescherming en anderzijds de stijfheid van de voortrein verhoogt.
Remmen:
Vooraan 330mm tarox schijven met 6 pots klauwen en ferrodo ds 3000 blokken (piepen lichtjes zoals dat ook bij pagid blokken voorkomt)
Achteraan 300 mm tarox schijven met 4 pots klauwen en ferrodo ds2500 blokken
Allerlei:
Extra set van 3 vdo meters met volgende functies
Oliedruk
Versnellingsbak olie temp
Voltmeter
De wagen staat op continental sport contact 3 banden die mij tot nu toe een goed gevoel geven zowel in droog als nat.
Fabrieksuitrusting:
Airco
Elektrisch open dak
Elektrische ruiten
Centrale vergrendeling
Grote boordcomputer
Alarm
Originele bmw radio casette
Het rijden zelf dan .. de testrit was bevredigend .. hij rijd als een nieuwe wagen .. geen rammels .. piepjes .. blijft bij remmen zonder handen aan het stuur zeer mooi op koers dus de aankoop was snel gesloten .. betaling geregeld en de terugweg van 1120km huiswaarts kon beginnen
De eerste 50km ging binnedoor en hier had ik al meteen door dat dit een doordacht en subliem goed opgezet onderstel is .. niet te hard niet te zacht, je voelt de ophanging heerlijk werken om oneffenheden op een confortabele manier weg te werken. De wagen stuurt echt subliem goed .. een e36 m3 staat niet als voorbeeld als de fijnst sturende M .. deze dus wel .. eerlijk mijn 2.7 was goed maar deze is het beste waarmee ik al heb gereden als het op stuurprecisie en bochtensnelheid aankomt. Ik was vooraf bang het extra gewicht van de e36 te voelen tov de e30 maar dat is me op deze wagen niet 1 keer opgevallen.
Autosnelweg dan .. eerste 200km aan een gezapig tempo omdat er ook redelijk veel vakantie verkeer onderweg was .. vanaf 22u konden we sneller .. was de motor goed los en warm dus hebben de we de weg naar huis gereden tss 4 en 4,5 duizend toeren constant aan een gemiddeld verbruik van 10.4 liter olietemp constant op 95° en watertemp perfect stabiel in het midden
Door de kortere verhouding moet je eigenlijk nooit uit de 5de versnelling .. de ring van parijs aan 70 in 5 aan 2000 toeren was probleemloos vol te houden .. gas erop en je zit zo aan 100 .. een aantal keer mijn ///M buddy laten zien dat zijn gechipte 535d met 360pk niet voldoende was om bij me weg te rijden
Conclusie: dit is het voor mij .. een van leuke welgekozen sportupgrades voorziene 3 liter .. meer hoeft het niet te worden .. ik ben ook geen verdere veranderingen van plan .. wat goed is moet je zo laten enkel de montage van de 3.2 liter 6 bak achter het 3 liter blok ga ik wel doen .. niet onmiddellijk maar het gaat wel gebeuren om het lange snelweg cruisen wat laagtoeriger te maken. Het was zeker niet de goedkoopste maar hij is de centen zeker waard.
De fotos dan maar
De stickers op de voorvleugels gaan er af
Last edited by gerrit323 on Mon Nov 07, 2016 1:12 pm, edited 2 times in total.
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://www.facebook.com/pages/Thielema ... 1227513195
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://www.facebook.com/pages/Thielema ... 1227513195
- bmw e12 e21
- E21 VIP
- Posts: 4531
- Joined: Sat Nov 30, 2013 9:29 am
- My E21(s): '82 323i Edition S man. + ´83 M315 man.
- Location: Belgium - Limburg
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
Knap Gerrit! Zo te zien heb je de juiste M3 gekocht die perfect onderhouden is.
Ziet er echt mooi uit in Het rood. Hoe heet de kleur? Zo Felrood mag een M3 hebben vind ik.
En de 3.0 zit goed in vermogen.
De 3.2 had in theorie 321pk, maar kwamen daar vaak in praktijk niet aan naar het schijnt.
Dit word genieten.
Goedkoop is vaak duurkoop dus kan je idd beter wat meer uitgeven voor een goeie.
Gefeliciteerd met je mooie koop!
Ziet er echt mooi uit in Het rood. Hoe heet de kleur? Zo Felrood mag een M3 hebben vind ik.
En de 3.0 zit goed in vermogen.
De 3.2 had in theorie 321pk, maar kwamen daar vaak in praktijk niet aan naar het schijnt.
Dit word genieten.
Goedkoop is vaak duurkoop dus kan je idd beter wat meer uitgeven voor een goeie.
Gefeliciteerd met je mooie koop!
grt Remy
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 18722
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
Erg leuk speelgoed, Gerrit! Van harte gefeliciteerd! Een een leuk verhaal, jullie roadtrip. Is vast een leuk uitje geweest!
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29368
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
Mooi verslag, mooi verhaal bij de auto en ziet er ook nog eens top uit. Gefeliciteerd Gerrit en vele mooie en veilige kilometers gewenst!
Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11789
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
mjammie!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7012
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
Amai Gerrit! Dat is een prachtige auto!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
So many cars, so little time
- Manitoba
- E21 VIP
- Posts: 2399
- Joined: Sun Mar 18, 2012 11:47 am
- My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
- Location: Utrecht area, the Netherlands
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
Wat een mooi verhaal, Gerrit. En als het zo loopt dat die verkoper je later terugbelt om te vragen of je nog in de markt bent, dan is het echt wel 'meant to be'! Erg mooie M3 ook. Ik hoop dat je er heel veel plezier van gaat beleven.
Greetz,
Walter.
Greetz,
Walter.
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11789
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
dat luchtfilter heel snel dumpen!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Remy
- Upcoming E21 fanatic
- Posts: 177
- Joined: Mon May 21, 2012 11:04 pm
- My E21(s): 323i 2.7 Schwarz '81
- Location: GLD NL
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
Gefeliciteerd
E36 Compact 323ti '98 Avus Blau
E36 Compact 316i M '99 Schwarz
E21 320/6 '82 Opal Grun Edition E
E21 320/6A '82 Opal Grun
E21 323i 2.7i '81 Schwarz
E36 Compact 316i M '99 Schwarz
E21 320/6 '82 Opal Grun Edition E
E21 320/6A '82 Opal Grun
E21 323i 2.7i '81 Schwarz
- gerrit323
- E21 VIP
- Posts: 4559
- Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
- Location: Belgium
- Contact:
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
Voor het luchtfilter zoek ik idd nog een oplossing ..
@ allen thx .. ben er heel blij mee !!
@ allen thx .. ben er heel blij mee !!
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://www.facebook.com/pages/Thielema ... 1227513195
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://www.facebook.com/pages/Thielema ... 1227513195
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
"Bought on condition, not spec's"
Goed gedaan Gerrit, daar ga je veel plezier aan beleven.
Gefeliciteerd.
Goed gedaan Gerrit, daar ga je veel plezier aan beleven.
Gefeliciteerd.
Carpe Diem, Raymond
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
Netjes! Hoe weet je ze ook altijd te vinden :p
Ik dacht zeker dat de zoektoch wel iets langer ging duren
Ik dacht zeker dat de zoektoch wel iets langer ging duren
[img]https://i.imgur.com/NwLeGXT.jpg[/img]
- gerrit323
- E21 VIP
- Posts: 4559
- Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
- Location: Belgium
- Contact:
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
Zo een kleine update hier .. de wagen staat dus te wachten op homologatie hier in Belgie .. de wagen moet terug deels origineel worden gezet om het conformiteitsattest van bmw belgie te bekomen daarna worden alle sportonderdelen (die beter zijn dan origineel trouwens) teruggeplaatst.
Na de kuisbeurt moest de wagen uiteraard worden drooggereden , dit rijd zo fijn .. ook meteen wat leukere foto's gemaakt
Deze stopt wel hoor
dit detail geeft mooi de algemene staat weer
samen met de e30
Verdere updates .. tja hopelijk tegen half oktober op nr plaat
Iig as woensdag komt de expert en dan gaan we de waardebepaling kennen
Na de kuisbeurt moest de wagen uiteraard worden drooggereden , dit rijd zo fijn .. ook meteen wat leukere foto's gemaakt
Deze stopt wel hoor
dit detail geeft mooi de algemene staat weer
samen met de e30
Verdere updates .. tja hopelijk tegen half oktober op nr plaat
Iig as woensdag komt de expert en dan gaan we de waardebepaling kennen
Last edited by gerrit323 on Sun Nov 12, 2017 11:23 am, edited 2 times in total.
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://www.facebook.com/pages/Thielema ... 1227513195
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://www.facebook.com/pages/Thielema ... 1227513195
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 18722
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
Waanzinnig mooie auto, Gerrit!! Twee details: die nieren in zwart en die rode portiergrepen... Tja, als het mijn e36 zou zijn, dan zou ik dat terug naar origineel zetten. Het is echter jouw auto
- gerrit323
- E21 VIP
- Posts: 4559
- Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
- Location: Belgium
- Contact:
Re: Mijn nieuwe aanwinst e36 m3 3.0
die rode deurhendels die moeten terug zwart worden .. maar is geen prioriteit .. defecte airco herstellen en de velgen een opknapbeurt geven gaan voor.
De zwarte nieren blijven ..
De zwarte nieren blijven ..
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://www.facebook.com/pages/Thielema ... 1227513195
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://www.facebook.com/pages/Thielema ... 1227513195