Nee. Rondom zijn het vooral krassen. Het gedeukte spatbord heb ik vervangen voor een met roest
De auto staat er eigenlijk nog best netjes bij.
Zeker op iets afstand is het nog steeds een mega mooi ding.
Ik kan alleen slecht tegen schades. Gelukkig ben ik schadeloos gesteld voor een belangrijk gedeelte.
Ik denk wel dat het tijdelijk is, maar ik heb geen zin om overhaast iets te kopen.
Zeker ook omdat ik eigenlijk niet weet wat ik nu wil.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Precies. Aankomende zaterdag zijn we beide geloof ik weer lekker bezig met ouwe meuk:)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik heb een hekel aan lenen.
En...ik hou van dikke bakken.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Waarom eigenlijk geen 535d?
Toch een trekgewicht van 2 ton.
En 2e hands zeker in omringende landen met goede opties betaalbaar.
Helaas wel een lage instap....
Ja en motor- en bakrevisies gegarandeerd! Daarom zijn ze zo betaalbaar... bijv dealerpersoneel brandt z'n handen er niet aan, die weten wat er komen gaat...
Gebruik idd. Diegene die 'm besteld heeft, was vast geen 98 en heeft 'm ook niet gebruikt om met 80 van A naar B te tokkelen, die dingen zijn allemaal gekocht om mee te stampen. Prima, maar met een blok dat tot op het bot uitgeknepen is en niet per sé altijd even deskundig is gebruikt (altijd lastig turbo's haha) neem je dan veel, heel veel risico. En aangezien de bakken van een beetje 530d het al knap moeilijk hebben kun je bedenken hoe het met deze gaat...
Precies. Ik heb eigenlijk al besloten dat 3liter diesel en automaat bij bmw niet samen gaan.
Ik ga zeer op mijn gemak rondkijken. Voorlopig dus eerst per statige e23
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Allereerst financieel:
Ik heb een goede prijs voor mijn e39 gekregen. Daarmee breng ik weer een beetje geld terug naar de huishoudpot.
Als ik optel wat hier staat aan automotive is een reset wel op zijn plaats. Ik ben een beetje doorgeschoten. Als ik denk waar ik plezier aan beleef, zijn het toch de speelautos. (323i, m535i).
De werkautos moeten vooral doen waar ze voor zijn: A-B transport en km maken.
De e23 heb ik uit boosheid op de overheid en een schade van de ANWB (kut bedrijf) 2 jaar geleden stil gezet. Hoewel ik met deze auto door de schade uitkering op een minimale 'boekwaarde' sta kan ik er op een of andere manier maar geen afscheid van nemen. En omdat stilstand toch echt achteruit gang is, heb ik besloten deze eerst maar eens in te zetten. Met euro 160,- aan onderdelen en 1 zaterdag onderhoud is deze weer op gewenst nivo.
Tussentijds kijk ik wel naar een goede trekauto, maar door de idiote mrb op zwaar degelijk spul ben ik er nog niet uit.
2ton aan diesel gestookt kost gewoon 200,- per maand!
De komende maanden was ik niet van plan veel te kopen, (er moet eerst nog maar eens wat weg) dus echte trekklussen zijn er nog niet.
Ik heb eigenlijk wel zin om een paar maanden met de 735 te gaan rijden.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.