Om het op z'n Ite's te zeggen: een hele, dikke, vette
+1. Goed om 2016 weer te beginnen met dit groepje "BMW Gekkies". De gezinsuitbreiding van Jeremy had ik ook gemist: vandaar een welgemeend van harte gefeliciteerd!
Tja, die i8... Ik had (heb) m'n serieuze bedenkingen tegen electrische en hybride auto's, maar dit vind ik toch een erg imponerende auto. Ik heb er, voordat we naar Houten kwamen, bij mij in de buurt even mee gereden en toen van De Meern naar Houten. De snelheidsbeleving gaat echt je voorstellingsvermogen te boven, wat gaat zo'n ding onbeschoft hard van z'n plek. En die kracht is er op ieder gewenst moment, op afroep beschikbaar. Daarnaast is het een echte BMW die te allen tijden vertrouwen geeft met de snelheid om te kunnen gaan, zowel in bochten als met het remvermogen. En dat er zo'n geluid uit een 1,5 liter 3-pitter kan komen is ook een dik compliment aan de ingenieurs waard die dat bedacht hebben. Het is natuurlijk grotendeels "sound composing", maar dat de meeste aanwezigen in Houten voordat ze me gezien hadden dachten dat er een V8 in aantocht was, zegt ook wel wat. Bedankt Geert!
Op naar de volgende meeting, over 41 dagen is de ophokplicht weer voorbij
Greetz,
Walter.