Er zitten geen spanbandjes over de kapjes
Alleen een klem over de motor in het midden als ik die los haal zit de hele motor met ventilators los maar kan er niet uit omdat de plastic kapjes er nog op zitten en die krijg ik er niet af
Het is idd even pielen, ik haalde ook de beide stalen zijklepjes los. dopje10. Dan kan je hem er langs schuiven.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ja dat is waar ook, de spanbandjes zijn voor de motor.
De kapjes zijn er op geklikt en kunnen er zonder gereedschap af.
idd. ff die zwarte plaatjes weg halen dat werkt lekkerder.
Waar moet ik drukken of trekken om hem los te klikken want ik heb geen idee wat hem nu eigenlijk vasthoudt dus weet ook niet wat ik moet doen om hem te ontgrendelen.
Wie oh wie heeft hem pas nog losgehad en kan me helpen..
liefst met voorbeeld of foto..
Hier is tie dan: Die kapjes zitten met aan 1 zijde een plat pinnetje ( kunststof) en aan de andere kant met een sleufje. De sleuf zit aan de voorruitzijde en het pinnetje aan de onderzijde ( lage kant). Bijgevoegd twee foto's waar je dus de unit zie die je overhoudt als de kapjes zijn verwijdert. Hier zie je ook aan de bovenkant het pinnetje.
PS: Aan de kapjes die je eraf haalt zitten ook de roosterachtige zijkanten. Deze kunnen eventueel loskomen. Bij die van mij zie je zo'n roostertje zitten aan 1 kant.
Succes.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
bedankt, daar wordt het een stuk duidelijker van.
Ik heb trouwens het andere type kapjes van Behr,daar zitten de roostertjes aan de zijkant niet los in maar meteen aan de kapjes(zie nr. 12 in vorige post)
Maar de bevestiging zal wel hetzelfde zijn.
Als ik het goed begrijp moet ik hem dus aan de onderzijde losklikken en dan kan ik de bovenkant eruit schuiven.
Ik kan ook wd40 proberen maar ben bang dat dat maar voor kortere duur helpt.
Als het de lagers zijn zal er toch wat dikker vet in moeten.
Ik wist dat er iets met klemmetjes was.....
Staat een kachelunit te koop op MP (toevallig de mijne ) en dat is een Sofica van een type 1.
Die gaat gewoon nog met klemmen. http://link.marktplaats.nl/331966980